Czwarta Rada Budowy odbyła się 26 czerwca 2017r. w siedzibie ŚZDW w Kielcach. Podsumowano na niej zaawansowanie robót, przekraczające 60% oraz potwierdzono zgodny z harmonogramem postęp dalszych prac w kolejnym miesiącu.
Rada Budowy nr 4

Czwarta Rada Budowy odbyła się 26 czerwca 2017r. w siedzibie ŚZDW w Kielcach. Podsumowano na niej zaawansowanie robót, przekraczające 60% oraz potwierdzono zgodny z harmonogramem postęp dalszych prac w kolejnym miesiącu.
Od rozpoczęcia budowy do czerwca 2017 r. Wykonawca zrealizował około 60% robót objętych kontraktem.
Na odcinku nr 1 km 4+513 – 5+195 z głównych asortymentów robót wykonano zarówno po stronie lewej jak i prawej podbudowę pomocniczą z gruntu stabilizowanego cementem pod poszerzenie drogi, podbudowę z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej metodą głębokiego recyklingu, warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC16W. Dodatkowo wykonano kanalizację deszczową pomiędzy studniami S1-S12 oraz SD1-SD11 i nawierzchnię chodników i wjazdów po stronie lewej. Rozpoczęto wykonywanie prac po stronie prawej.
Na odcinku nr 2 km 6+105 – 6+477 z głównych asortymentów robót wykonano zarówno po stronie lewej jak i prawej podbudowę pomocniczą z gruntu stabilizowanego cementem pod poszerzenie drogi, podbudowę z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej metodą głębokiego recyklingu, warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC16W. Dodatkowo wykonano kanalizację deszczową pomiędzy studniami D1-D12 oraz D1-D15. Rozpoczęto wykonywanie chodników po stronie prawej.
Na odcinku km 7+700 do km: 8+450 z głównych asortymentów robót wykonano zarówno po stronie lewej jak i prawej podbudowę pomocniczą z gruntu stabilizowanego cementem pod poszerzenie drogi, podbudowę z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej metodą głębokiego recyklingu, warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC16W. Kontynuowano prace związane z budową chodników.
Dnia 9 czerwca 2017 roku ukazał się w Gazecie Wyborczej artykuł dotyczący projektu. Zapraszamy do lektury.
Od rozpoczęcia budowy do maja 2017 r. Wykonawca zrealizował około 50% robót objętych kontraktem.
Na odcinku nr 1 km 4+513 – 5+195 z głównych asortymentów robót wykonano zarówno po stronie lewej jak i prawej podbudowę pomocniczą z gruntu stabilizowanego cementem pod poszerzenie drogi, podbudowę z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej metodą głębokiego recyklingu, warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC16W. Dodatkowo wykonano kanalizację deszczową pomiędzy studniami S1-S12 oraz SD1-SD11 i nawierzchnię chodników po stronie lewej.
Na odcinku nr 2 km 6+105 – 6+477 z głównych asortymentów robót wykonano po stronie lewej podbudowę pomocniczą z gruntu stabilizowanego cementem pod poszerzenie drogi, podbudowę z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej metodą głębokiego recyklingu oraz kanalizację deszczową pomiędzy studniami D1-D12 oraz D1-D15.
Na odcinku km 7+700 do km: 8+450 z głównych asortymentów robót wykonano zarówno po stronie lewej jak i prawej podbudowę pomocniczą z gruntu stabilizowanego cementem pod poszerzenie drogi, podbudowę z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej metodą głębokiego recyklingu, warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC16W. Rozpoczęto prace związane z budową chodników.
Rada Budowy nr 3 odbyła się 19 maja 2017 r. w siedzibie Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach. Przedstawiciele Inwestora, Wykonawcy i Inżyniera Kontraktu podsumowali dotychczasowe zaawansowanie rzeczowe i finansowe a Kierownik Robót zadeklarował roboty do realizacji w kolejnym miesiącu.
Zaawansowanie robót na dzień 24.04.2017r. wyniosło 45%
Odcinek 1
– Wykonano korytowanie pod stabilizację strona lewa
– Wykonano kanalizację deszczową S1-S12 i SD1-SD11 oraz przykanaliki strona lewa
– Wykonano stabilizację pod poszerzenie drogi strona lewa oraz od km 4+800 – 5+200 strona prawa
– Wykonano MCE od km 4+800 do km 5+200 strona lewa i prawa
– Wykonano warstwę wyrównawczą oraz wiążącą od km 4+800 do km 5+200 strona lewa i prawa
– Ułożono krawężnik na całej długości odcinka po stronie lewej
Odcinek 2
– Wykonano roboty rozbiórkowe
– Wykonano kanał deszczowy na ciągu pieszo rowerowym D1-D12 oraz w ciągu DW 761 od studni D9-D15 bez przykanalików
Odcinek 3
– Wykonano odhumusowanie strony lewej
– Wykonano korytowanie pod stabilizację i stabilizację strony lewej i prawej
– Wykonano MCE oraz warstwę wyrównawczą i wiążącą strony lewej i prawej całego odcinka za wyjątkiem 200 m. (od km 7+700 – 7+900)
– Wykonano warstwy wyrównawczą i wiążącą strony lewej całego odcinka za wyjątkiem 200 m. (od km 7+700 – 7+900)
– Wykonano miejscowo układanie obrzeży
– Ułożono rury pod zatoki autobusowe w km 7+779,30 strona prawa, 7+826 strona lewa i 8+435 strona lewa
Spot radiowy na temat projektu. Zapraszamy do odsłuchania.
Odcinek 1
* kontynuowanie robót przygotowawczych, ziemnych, kanalizacyjnych
* ustawianie obrzeży i krawężników
* wykonywanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem str. lewa
* wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej metodą głębokiego recyklingu str. lewa
Odcinek 2
* roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne
* montaż rurociągów kanalizacji deszczowej
Odcinek 3
* kontynuowanie robót przygotowawczych, ziemnych
* ustawianie obrzeży i krawężników
* wykonywanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem str. lewa
* wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo- emulsyjnej metodą głębokiego recyklingu str. lewa
Broszura promująca projekt „Rozbudowa DW 761 na odcinku: Piekoszów – węzeł Jaworznia (S7). Zapraszamy do lektury: Broszura o projekcie